- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek

Rodinné centrum Radost je obecně prospěšná společnost, která poskytuje služby pro rodiny, rodiče a děti. Naší stěžejní činností je poskytování komplexních psychosociálních služeb a péče o děti v rámci dětské skupiny. Aby byly služby psychosociální poradny dostupné klientům bez ohledu na jejich sociální situaci, hledáme fundraisera, který pomůže zajistit dofinancování provozu prostřednictvím individuálních nebo firemních dárců.
- získávání nových dárců, sponzorů a příznivců (z oblasti firemní a soukromé)
- pravidelná komunikace s dárci, správa databáze, vedení fundraisingových aktivit
- příprava koncepce fundraisingu, vedení příslušné dokumentace
- reprezentační účast na společenských akcích a akcích s donory
- pravidelný a srozumitelný reporting plnění cílů
- správa vlastního rozpočtu a rozpočtové plánování
- realizace kampaní a analýza jejich výsledků
- spolupráce s úzkým týmem 3-5 lidí
- výborné komunikační schopnosti včetně psaného projevu
- výbornou práci s PC, systematické a analytické myšlení
- ochotu naslouchat a učit se
- schopnost samostatné organizace práce, schopnost práce v týmu
- spolehlivost a zodpovědnost
- výdrž a schopnost rychle se otřepat z neúspěchu
- zájem o sociální oblast
- aktivní řidičské schopnosti
- angličtina je výhodou
- zkrácený úvazek dle domluvy, pružnou pracovní dobu
- hrubou mzdu 15-20 tisíc Kč + osobní ohodnocení
- prostor pro samostatnou práci, seberealizaci a kreativitu
- práci v příjemném kolektivu lidí vyznačujících se chutí pomáhat
- zaměstnavatele, kterému záleží na Vaší spokojenosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?