- 50 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADUJEME: odbornou způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání příslušného směru), způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, samostatnost, odpovědnost, flexibilitu, schopnost týmové spolupráce, loajalitu, aktivní přístup k práci, ochotu učit se nové věci, práce na PC (MS Office- World, Excel, eQuip – klientský program a další), řidičský průkaz sk. B- aktivní řidič.
NÁPLŇ PRÁCE: přímá práce v terénu a v ambulanci při poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka- spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích.
NABÍZÍME: práci v rozsahu 0,8 až 1,0 úvazku (dle dohody), mzdu po zapracování od 25 800 Kč do 30.000 Kč + prémie, 5 týdnů dovolené, příjemné pracovní prostředí, profesní podporu (pravidelnou supervizi, intervizi), kvalitní a spolupracující tým, možnost dalšího vzdělávání.
Místo výkonu práce: Jar. Haška 1818/1, České Budějovice, Vitorazská 77, České Velenice.
Nástup: dohodou.
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis.
Dokumenty zašlete do 21.3.2021 na e-mailovou adresu: e-mail přes . (Předmět e-mailu: „výběrové řízení“). Bližší informace podá na tel: zobrazit tel. číslo pí Hana Francová (v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod.).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?