- Plný úvazek
První kontakt e-mailem.
Asistent/ka – Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen
tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši centrálu v Rajhradě přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný cca od 1.2.2023. Práce je i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
o Připravovat statistiky, smlouvy, a další podklady dle zadání tak, aby je nadřízený nemusel kontrolovat.
o Pracovat ve firemním systému QI a Office 365.
o Komunikovat se všemi odděleními napříč firmou i s našimi partnery.
o Kontrolovat dodržování postupů při vymáhání pohledávek.
o Organizovat kalendář, a zajišťovat vše potřebné pro jednání a porady.
o Potřebnou administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci.
o Mzdu od 25 000 – 30 000 hrubého. Po zapracování možnost bonusů.
o 5 týdnů dovolené.
o Stravenkový paušál.
o Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
o Volné víkendy.
o S možností i práce z domu.
o Samozřejmostí jsou i zaměstnanecké slevy na zboží.
o Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Jaká je naše asistentka/asistent:
o Je spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
o Hlídá si termíny a vyžaduje jejich dodržování od ostatních.
o Nepřekvapí ji(ho) žádný úkol.
o Aktivně hledá řešení a používá zdravý rozum.
o Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
o Ovládá práci na PC + Office 365.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail e-mail přes Lenka Prokešová.



