- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
První kontakt e-mailem.
Asistent/ka obchodních zástupců – Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen
tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Rajhradě přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Možnost i zkráceného úvazku včetně možnosti práce z domu.
Co budete dělat:
Telefonicky domlouvat termíny schůzek pro naše obchodní zástupce.
Komunikovat se zákazníky a obchodníky.
Přijímat a zpracovávat objednávky.
Vyřizovat pohledávky a reklamace.
Potřebnou administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci. Mzdu nabízíme v rozpětí 18 500 – 22 000 hrubého. Po zapracování možnost bonusů.
Příspěvek na stravování.
Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
Volné víkendy.
S možností i práce z domu.
Samozřejmostí jsou i zaměstnanecké slevy na zboží.
Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Jaká je naše asistentka/asistent:
Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
Umí komunikovat se zákazníky.
Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
Ovládá práci na PC + MS Office.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail e-mail přes
Místo výkonu práce: Stará pošta 980, Rajhrad 664 61
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.