- Plný úvazek
Pracovní náplň:
- Systémové přesuny zboží mezi sklady
- Účtování přijatých faktur, plateb a jejich párování
- Příprava podkladů pro DPH
- Kontrola objednávek, jejich stažení ze systému online partnerů a evidence v SAPu
- Kontrola reportů vráceného zboží a vystavení dobropisů v SAPu
Požadavky na vhodného kandidáta:
- minimálně SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- komunikativní znalost AJ slovem i písmem (životopis zasílejte v AJ)
- uživatelská znalost MS Excel
- odpovědnost, spolehlivost, týmový hráč s proaktivním přístupem
- praxe na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou – rádi Vás zaškolíme
- absolvent s ochotou učit se novým věcemoMěsíční mzda od 30.000 Kč dle zkušeností
Nabízíme: dotované obědy, bonus za docházku, karta Benefity.cz, příjemné pracovní prostředí
Nástup: od 1.8.2021, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
Zájemci se mohou hlásit e-mailem.



