- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště:
Oddělení ekonomické Oboru kanceláře krajské pobočky Krajské pobočky ÚP ČR v Liberci
pracoviště Semily
Hlavní náplň činnosti:
• zabezpečení hotovostního styku s bankou a pokladních služeb, hotovostní výplata
dávek hmotné nouze
• zabezpečení dílčí evidence a inventarizace majetku ve správě kontaktního pracoviště
• zajišťování a organizace ekonomických činností spojených s chodem kontaktního
pracoviště, zabezpečování provozu budov, služebních motorových vozidel apod.
• sledování a analýza finančních prostředků na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti
Kvalifikační a další požadavky:
• min. střední vzdělání s maturitou
• dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
• komunikační dovednosti
• schopnost týmové práce
• dobrý zdravotní stav
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a iniciativa
• odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži
• svéprávnost a občanská bezúhonnost
• ŘP sk. B
• výhodou znalost účetního systému SAP
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
• plný pracovní úvazek – pružná pracovní doba
• předpokládaný nástup 1. října 2025
• pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou a jinou omluvenou
nepřítomnost
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• příspěvek na stravování
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
Zájemce o uvedenou pozici zašle elektronicky (e-mailem) motivační dopis, strukturovaný
životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději do 23. 9. 2025 včetně
na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.