- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti:
o zabezpečení hotovostního styku s bankou a pokladních služeb, hotovostní výplata dávek hmotné nouze
o zabezpečení dílčí evidence a inventarizace majetku ve správě kontaktního pracoviště
o zajišťování a organizace ekonomických činností spojených s chodem kontaktního pracoviště, zabezpečování provozu budov, služebních motorových vozidel apod.
o sledování a analýza finančních prostředků na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti
Kvalifikační a další požadavky:
o min. střední vzdělání s maturitou
o dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
o komunikační dovednosti o schopnost týmové práce
o dobrý zdravotní stav
o samostatnost, spolehlivost, pečlivost a iniciativa
o odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži
o svéprávnost a občanská bezúhonnost
o ŘP sk. B
o výhodou znalost účetního systému SAP
Pracovní podmínky:
o platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
o plný pracovní úvazek – pružná pracovní doba
o předpokládaný nástup 15. červen 2022
o pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody:
o 5 týdnů dovolené
o 5 dní indispozičního volna (sick days)
o 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
o stravenky v hodnotě 90 Kč
o příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
o odměny k životním a pracovním výročím
Zájemce o uvedenou pozici zašle elektronicky (e-mailem) motivační dopis, strukturovaný životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději do 2. 6. 2022 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.