- 38 600 Kč
- Plný úvazek

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
Pracovní místo: Finanční pracovník/pracovnice
ID 11009647
Pracoviště: Oddělení ekonomické Odboru kancelář krajské pobočky Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem
Místo výkonu: Chomutov
Hlavní náplň činnosti:
" Vedení pokladny, evidence stravenek.
" Realizace proplácení cestovních příkazů.
" Evidence majetku.
" Evidence smluv a kontrola věcné správnosti faktur.
Kvalifikační a další požadavky:
" minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání s ekonomickým zaměřením
" dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
" organizační a komunikační dovednost
" řidičský průkaz sk. B výhodou
" profesionální vystupování, psychická odolnost
" svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2
z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
" platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
" pružná pracovní doba – plný úvazek
" předpokládaný nástup od 1. září 2023
" pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíců.
Zaměstnanecké výhody:
" 5 týdnů dovolené
" 5 dní indispozičního volna (sick days)
" 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
" stravenky v hodnotě 100 Kč
" příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
" odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 21. června 2023 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.