- 40 000 – 40 001 Kč
- Plný úvazek
Hlavní náplní práce je účetnictví příspěvkové organizace, tj., účtování, objednávky, faktury, výkazy, zpracování uzávěrek apod. Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost a samostatnost, řidičské zkoušky typu B .Praxe výhodou.
Odměňování dle nařízení vlády č. 466/2024 Sb.- Zařazení do 9. platové třídě a podle dosažené praxe.
Po 3 měsících možnost přiznání osobního příplatku.
Pracovní poměr na dobu určitou. Jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.
Osobní kontakt možný po předchozí telefonické domluvě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.