- Plný úvazek
O nás
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme pečlivou a spolehlivou administrativní asistentku, která bude mít na starosti kompletní administrativní podporu finančního poradce. Hledáme člověka, který si umí věci zorganizovat, je samostatný a má smysl pro detail.
Náplň práce:
- Zpracování a správa dokumentace, smluv a podkladů k finančním produktům
- Komunikace s institucemi (pojišťovny, banky, investiční společnosti)
- Administrativní podpora poradce – organizace schůzek, vedení diáře
- Práce s interním systémem a správa databáze klientů
- Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace
- Kontrola a archivace smluvní dokumentace
- Příprava reportů a jednoduchých podkladů pro finanční analýzy
Co od Vás očekáváme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou)
- Praxe v administrativě výhodou, ale není podmínkou
- Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, e-mailová komunikace)
- Schopnost efektivní komunikace a práce s daty
- Diskrétnost a smysl pro detail
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní a dlouhodobou spolupráci
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Zaškolení a podporu během adaptace
- Odpovídající finanční ohodnocení a možnost bonusů
- Pracovní dobu dle domluvy, možnost částečně flexibilního režimu
- Možnost profesního růstu a rozvoje
Jak se přihlásit?
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s krátkým motivačním dopisem.
Těšíme se na vaše odpovědi!
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Přátelské prostředí



