- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa v
souladu se zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění
Finanční pracovník
Pracoviště:
Oddělení ekonomické Oboru kanceláře krajské pobočky Krajské pobočky ÚP ČR v Liberci
pracoviště Semily
Hlavní náplň činnosti:
• zabezpečení hotovostního styku s bankou a pokladních služeb, hotovostní výplata
dávek hmotné nouze
• zabezpečení dílčí evidence a inventarizace majetku ve správě kontaktního pracoviště
• zajišťování a organizace ekonomických činností spojených s chodem kontaktního
pracoviště, zabezpečování provozu budov, služebních motorových vozidel apod.
• sledování a analýza finančních prostředků na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti
Kvalifikační a další požadavky:
• min. střední vzdělání s maturitou
• dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
• komunikační dovednosti
• schopnost týmové práce
• dobrý zdravotní stav
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a iniciativa
• odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži
• svéprávnost a občanská bezúhonnost
• ŘP sk. B
• výhodou znalost účetního systému SAP
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
• plný pracovní úvazek – pružná pracovní doba
• předpokládaný nástup 1. září 2023
• pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou a jinou omluvenou
nepřítomnost
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 100 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
Zájemce o uvedenou pozici zašle elektronicky (e-mailem) motivační dopis, strukturovaný
životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději do 25. 8. 2023 včetně
na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.