- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obsah práce: provádí přímou práci s uživateli sociálních služeb dle zákona 108/2006 Sb., – zajišťuje pomoc při zvládání běžných úkonů péče o osobu, podílí se na výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkovává uživatelům kontakt se společenským prostředím, zpracovává individuální plány uživatel služby, aj., reprezentuje službu navenek.
Kvalifikační předpoklady: odborná způsobilost (dána zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) – střední vzdělání s výučním listem nebo s maturitní zkouškou a absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách – nepedagogická činnost, absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u osob, které získaly zdrav. povolání ergoterapeut, příp. sociální pracovník, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost (dokládána výpisem z Rejstříku trestů), zdravotní způsobilost.
Osobnostní předpoklady pracovníků: orientace v přímé práci s cílovou skupinou denního stacionáře, komunikační předpoklady, samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti, morální předpoklady, empatie, týmová práce, kreativita, práce na PC – Word, Excel aj., ŘP sk. B výhodou.
Nabízíme: dobré finanční ocenění, s navýšením po 3 měsících o osobní ohodnocení, možnost dalšího sebevzdělávání, pravidelné supervize týmové i individuální, zaměstnání ve stabilní organizaci a dobrém kolektivu.
Zájemci mohou zaslat životopis a motivační dopis spolu se souhlasem s poskytnutím osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů pro účely výběrového řízení, na adresu:
Centrum sociálních služeb Kyjov, p. o. města Kyjova, třída Palackého 67/7, Kyjov, kontaktní osoba:
nebo na email: e-mail přes
Termín uzávěrky: 20.10.2021 do 13.00 hodin
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?