- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obsah práce: provádí přímou práci s uživateli sociálních služeb dle zákona 108/2006 Sb., – zajišťuje pomoc při zvládání běžných úkonů péče o osobu, podílí se na výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkovává uživatelům kontakt se společenským prostředím, zpracovává individuální plány uživatel služby, aj., reprezentuje službu navenek.
Kvalifikační předpoklady: odborná způsobilost (dána zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) – střední vzdělání s výučním listem nebo s maturitní zkouškou a absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách – nepedagogická činnost, absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u osob, které získaly zdrav. povolání ergoterapeut, příp. sociální pracovník, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost (dokládána výpisem z Rejstříku trestů), zdravotní způsobilost.
Osobnostní předpoklady pracovníků: orientace v přímé práci s cílovou skupinou denního stacionáře, komunikační předpoklady, samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti, morální předpoklady, empatie, týmová práce, kreativita, práce na PC – Word, Excel aj., ŘP sk. B výhodou.
Nabízíme: dobré finanční ocenění, s navýšením po 3 měsících o osobní ohodnocení, možnost dalšího sebevzdělávání, pravidelné supervize týmové i individuální, zaměstnání ve stabilní organizaci a dobrém kolektivu.
Zájemci mohou zaslat životopis a motivační dopis spolu se souhlasem s poskytnutím osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů pro účely výběrového řízení, na adresu:
Centrum sociálních služeb Kyjov, p. o. města Kyjova, třída Palackého 67/7, Kyjov, kontaktní osoba:
nebo na email: e-mail přes
Termín uzávěrky: 20.10.2021 do 13.00 hodin

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.