- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomického směru, obecná znalost účetnictví a legislativy, velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, AJ na komunikativní úrovni (úroveň B2), práce s PC (office) na pokročilé úrovni, ŘP sk. B.
Náplň práce: vedení běžné kancelářské agendy, vyřizování korespondence, emailů, telefonátů, podpora pracovních aktivit ředitele podniku, příprava podkladů pro jednání, tvorba prezentací a reportů, péče o kancelářské zázemí firmy, zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví, fakturace, personalistika, komplexní odpovědnost za chod administrativního úseku.
Nabízíme: hlavní pracovní poměr, pružná pracovní doba, mobilní telefon, možnost kariérního růstu, stravenkový paušál.
První kontakt telefonicky na č. zobrazit tel. číslo nebo e -mailem e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.