- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro oddělení daňového poradenství hledáme nového spolupracovníka, jehož úkolem bude administrativní činnost pro oddělení daňového poradenství, administrativa a správa klientských spisů.
Pozice vyžaduje pečlivost, znalost Wordu a Excelu, znalost cizího jazyka je vítána.
Práce je vhodná i pro absolventy a je možnost i zkráceného pracovního úvazku.
Podle praxe a znalostí nabízíme nástupní plat 15 – 18 tis. Kč.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte e-mailem na e-mail přes do 31.1.2017.
Kontaktní osobou pro případné dotazy je pí. Vaňousová – tel. zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.