- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplní práce je zejména: 1) Dohled nad strategickými cíli, finančním plánováním, hodnocením výkonnosti a dosahováním cílů divize Strojírenství. 2) Koordinace aktivit v oblasti rozvoje obchodu a vstupu na trh v Číně. Dohled nad řízením klíčových projektů a zajištění dodržování interních i mezinárodních standardů kvality a bezpečnosti. 3) Koordinace obchodně-rozvojových aktivit, podpora dceřiné společnosti ŽĎAS, a.s. v rámci expanze na čínský trh. Komunikace napříč odděleními společností CITIC a ŽĎAS. 4) Identifikace příležitostí pro zlepšení, navrhování inovací a aktivní předkládání návrhů na optimalizaci a zefektivnění interních procesů a systémů. 5) Plnění dalších úkolů v rámci dané pracovní pozice podle požadavků vedení / nadřízeného. Požadujeme: – z důvodu reportingu mateřské společnosti a komunikacie s vedením, spřízněnými subjekty a dalšími zaměstnanci je požadovaná aktivní znalost čínského jazyka, – vysokoškolské vzdělání s minimálním magisterským stupněm, – dobré vyjednávací, komunikační a organizační schopnosti, – znalost MS Office, – zodpovědnost, samostatnost a ochotu se učit, – preferujeme zkušenosti v oblasti managmentu, – výhodou je znalost angličtiny.
Předchozí odborná praxe, ideálně v délce minimálně deseti let na obdobné pozici, spolu s orientací na managment a řízení společnosti na vyšších pozicích, bude považována za výhodu.
CITIC Europe Holdings a.s.
Nekázanka 858/5
110 00 Praha
IČO: 04170792
Datová schránka: dm95my3
Další informace:
GPS: 50.085538109661,14.427429322151,
S-JTSK: -742401.11 -1043285.42,
RUIAN: 21706654
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!