- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Nástup možný ihned, popřípadě dle domluvy.
Náplň práce: Kompletní zpracování mezd a řešení personálních záležitostí. Zpracování ročního zúčtování daně a ELDP. A vše ostatní, co souvisí se mzdovou problematikou. Spolupráce s kontrolními orgány, daňovým poradcem, auditory. Mimo mzdové problematiky bude součástí práce součinnost s personálním oddělením.
Požadujeme: SŠ, VŠ vzdělání ekonomického směru, velmi dobrou znalost mzdové legislativy, schopnost zpracování kompletních mezd – znalost výpočtu hodinových, měsíčních mezd, přesčasů, práce v noci, o víkendech, znalost problematiky rovnoměrně i nerovnoměrně rozvržené pracovní doby, schopnost samostatně zpracovat roční zúčtování daně a ELDP, samostatná příprava hlášení na OSSZ, zdravotní pojišťovny, přihlašování a odhlašování zaměstnanců, zpracování exekucí, nemocenských dávek, mateřské, znalost MS Office, vedení personální agendy + podpora person. oddělení při implementaci nových procesů a směrnic, komunikativní a proaktivní přístup, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
Nabízíme: práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě, podpora ve vzdělávání a osobního rozvoje, možnost absolvování odborných školení, jazykové kurzy, zaměstnanecké věrnostní benefity, flexibilní pracovní dobu, práci v příjemném prostředí a sympatický kolektiv, příspěvek na zaměstnanecké stravování a jiné.
Mzda 20.000–30.000 Kč dle praxe a zkušeností.
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail přes . Personální oddělení: Veronika Dobešová tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?