- Plný úvazek
Nástup možný ihned, popřípadě dle domluvy.
Náplň práce: Kompletní zpracování mezd a řešení personálních záležitostí. Zpracování ročního zúčtování daně a ELDP. A vše ostatní, co souvisí se mzdovou problematikou. Spolupráce s kontrolními orgány, daňovým poradcem, auditory. Mimo mzdové problematiky bude součástí práce součinnost s personálním oddělením.
Požadujeme: SŠ, VŠ vzdělání ekonomického směru, velmi dobrou znalost mzdové legislativy, schopnost zpracování kompletních mezd – znalost výpočtu hodinových, měsíčních mezd, přesčasů, práce v noci, o víkendech, znalost problematiky rovnoměrně i nerovnoměrně rozvržené pracovní doby, schopnost samostatně zpracovat roční zúčtování daně a ELDP, samostatná příprava hlášení na OSSZ, zdravotní pojišťovny, přihlašování a odhlašování zaměstnanců, zpracování exekucí, nemocenských dávek, mateřské, znalost MS Office, vedení personální agendy + podpora person. oddělení při implementaci nových procesů a směrnic, komunikativní a proaktivní přístup, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
Nabízíme: práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě, podpora ve vzdělávání a osobního rozvoje, možnost absolvování odborných školení, jazykové kurzy, zaměstnanecké věrnostní benefity, flexibilní pracovní dobu, práci v příjemném prostředí a sympatický kolektiv, příspěvek na zaměstnanecké stravování a jiné.
Mzda 20.000–30.000 Kč dle praxe a zkušeností.
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail přes . Personální oddělení: Veronika Dobešová tel. zobrazit tel. číslo .



