- 30 000 – 35 002 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín. Popis pracovní pozice: vystavování faktur a zpracování podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro DPH, vedení pokladny, účtování interních dokladů, kontrola správnosti účetních údajů, zpracování měsíčních kontrol, zajišťování nákupu kancelářských potřeb.
Požadované dovednosti: znalost podvojného účetnictví – praxe min. 2 roky, znalost účetního programu Pohoda a německého jazyka výhodou, dobrá znalost práce s PC (MS Office a Word), schopnost týmové spolupráce. Možnost flexibilní pracovní doby, moderní prostředí dynamicky se rozvíjející firmy, přátelský kolektiv, team building, firemní akce, nabízíme vstřícnost a podporu zkušených kolegů, možnost zkráceného úvazku. Životopisy zasílat na mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.