- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Rakovník, Čs.legií 1875
Požadavky: minimálně SŠ vzdělání, čistý trestní rejstřík, svědomitost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, vhodná znalost účetního systému Pohoda, MS Office, Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech, základní znalost mzdové problematiky.
Náplň práce: zpracování účetních dokladů, fakturace, účtování majetku, příprava a zhotovení přiznání k DPH, roční účetní závěrky, měsíční reporty, zpracování jednoduchých mezd.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování.
Pružná pracovní doba po dohodě. Uvedená mzda je nástupní, zvýšení možné.
Kontakt: Eliška Poláková, na e-mail: zaslat životopis, vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.