- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Zajímá Vás práce v oblasti projektového řízení? Chcete se podílet na organizaci zajímavých akcí souvisejících s rozvojem vzdělávání v ORP Roudnice nad Labem? Mezi aktivity na jejichž organizaci se budete podílet patří semináře, workshopy, přednášky pro veřejnost a pedagogy MŠ a ZŠ. Budete zajišťovat a koordinovat pravidelná setkávání pracovních skupin a budete mít na starost komunikaci mezi veřejností a všemi aktéry v oblasti vzdělávání. Plnění úkolů probíhá v souladu s předepsanými pravidly projektu a ve spolupráci s hlavním manažerem projektu a s ostatními členy realizačního týmu.
Upřesňující informace o náplni práce:
Koordinátor aktivit a implementace projektu Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání zajišťuje zejména následující:
o pracuje s elektronickým informačním portálem IS KP14+
o zajišťuje zpracování zápisů a dokumentů souvisejících s naplňováním aktivit projektu
o spolupracuje při evaluaci a aktualizaci MAP
o informuje o nových finančních (dotačních) příležitostech, kterých lze pro plnění projektu využít, zpracovává podklady pro evaluační zprávy a podklady pro zprávy o realizaci
o aktivně spolupracuje s odbornými pracovníky projektového týmu, v rámci implementace koordinuje činnost aktivit v souladu s harmonogramem a dohlíží na věcnou správnost výstupů
o spolu s hlavním manažerem se podílí na průběžné kontrole realizace projektu, zpracovává monitorovací zprávy, navrhuje změny v projektu, účastní se akcí pořádaných projektem.
Kvalifikační a jiné předpoklady:
" minimální vzdělání: úplné střední s maturitou, zaměření na oblast vzdělávání výhodou
" znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (úroveň C2 dle SERR)
" znalost cizího jazyka výhodou
" dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Powerpoint, Internet, atd.),
" dobré komunikační a organizační dovednosti,
" pečlivost a důslednost,
" ochota učit se nové věci a neustále se vzdělávat,
" řidičský průkaz pro skupinu B výhodou,
" zkušenosti s administrací projektů financovaných z fondů EU a státního rozpočtu ČR výhodou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?