- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Tomkova 314/45, Olomouc – Hejčín
(pracovní poměr na dobu určitou do 30.11.2023, úvazek 1,0)
Přihlášky zasílejte elektronicky na e-mail e-mail přes
a současně na e-mail nejpozději do 15. ledna 2021.Charakteristika vykonávané práce: řídí realizaci klíčových aktivit u partnera projektu IKAP4OK. Z pozice své odbornosti spolupracuje s ostatními členy projektového týmu a krajským věcným koordinátorem (zástupcem Olomouckého kraje v souladu s partnerskou smlouvou) na hodnocení průběhu projektu (kontroluje soulad s harmonogramem a rozpočtem projektu), na přípravě žádostí o změny projektu (podstatné/nepodstatné), na přípravě podkladů pro zprávy o realizaci projektu a závěrečnou zprávu o realizaci, na přípravě podkladů a zajištění výběrových/zadávacích řízení a kontrole dodržování pravidel povinné publicity. Sleduje naplňování monitorovacích indikátorů a výstupů projektu. Podílí se na přípravě podkladů ke kontrolám projektu. Účastní se na kontrolách projektu.
Zodpovídá za plánování, organizování a řízení realizace projektu tak, aby bylo
dosaženo stanovených projektových cílů, a to ve stanoveném termínu a v rámci
stanoveného rozpočtu projektu. Garantuje předání výstupů z projektu projektovému
manažerovi – zástupci Olomouckého kraje v souladu s partnerskou smlouvou.
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání školství výhodou, management výhodou
znalosti oboru projektové řízení, evropské projekty
jazykové znalosti znalost anglického jazyka výhodou – další požadované dovednosti: (vše výhodou)
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni elektronicky formou zaslaného e-mailu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?