- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Tomkova 314/45, Olomouc – Hejčín
(pracovní poměr na dobu určitou do 30.11.2023, úvazek 1,0)
Přihlášky zasílejte elektronicky na e-mail e-mail přes
a současně na e-mail nejpozději do 15. ledna 2021.Charakteristika vykonávané práce: řídí realizaci klíčových aktivit u partnera projektu IKAP4OK. Z pozice své odbornosti spolupracuje s ostatními členy projektového týmu a krajským věcným koordinátorem (zástupcem Olomouckého kraje v souladu s partnerskou smlouvou) na hodnocení průběhu projektu (kontroluje soulad s harmonogramem a rozpočtem projektu), na přípravě žádostí o změny projektu (podstatné/nepodstatné), na přípravě podkladů pro zprávy o realizaci projektu a závěrečnou zprávu o realizaci, na přípravě podkladů a zajištění výběrových/zadávacích řízení a kontrole dodržování pravidel povinné publicity. Sleduje naplňování monitorovacích indikátorů a výstupů projektu. Podílí se na přípravě podkladů ke kontrolám projektu. Účastní se na kontrolách projektu.
Zodpovídá za plánování, organizování a řízení realizace projektu tak, aby bylo
dosaženo stanovených projektových cílů, a to ve stanoveném termínu a v rámci
stanoveného rozpočtu projektu. Garantuje předání výstupů z projektu projektovému
manažerovi – zástupci Olomouckého kraje v souladu s partnerskou smlouvou.
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání školství výhodou, management výhodou
znalosti oboru projektové řízení, evropské projekty
jazykové znalosti znalost anglického jazyka výhodou – další požadované dovednosti: (vše výhodou)
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni elektronicky formou zaslaného e-mailu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.