- Plný úvazek

Huggies®. Kleenex®. Bavlna®. Scott®. Kotex®. Poise®. Depend®. Naše legendární značky již znáte – stejně jako zbytek světa. Ve skutečnosti 25 % lidí na světě používá produkty Kimberly-Clark každý den. Zakládáme si na 150 letech vedoucího postavení na trhu.Víme, že tyto úžasné produkty Kimberly-Clark by neexistovaly bez našich talentovaných profesionálů, jako jste vy.
Existuje více než jeden způsob, jak vytvořit svou budoucnost s naším vítězným týmem. To vše je tady pro vás v Kimberly-Clark; stačí se jen přihlásit!
Začíná to u Vás!
Staňte se součástí našeho týmu HR v Kimberly-Clark, lídra výroby hygienických produktů po celém světě.
V roli Koordinátora vzdělávání se budete starat o rozvojová školení pro celý závod a budete zodpovídat za vývoj a realizaci školících plánů našich zaměstnanců. Pod palcem budete mít celou agendu organizace této oblasti – týdenní aktualizace, evidence v našem databázovém systému ETQ, spolupráce s auditory, ale i evidence dokumentace.
Budete úzce spolupracovat s týmem vedoucích zaměstnanců, abyste zajistili, že potřeby školení jsou správně nastaveny.
Součástí Vaší práce bude také organizace různých firemních akcí, podpora budování značky zaměstnavatele a podpora náboru nových zaměstnanců.
Jste organizačně zdatní, pečliví a systematičtí. Máte rádi pořádek, především v dokumentaci.Ovládáte skvěle práci na PC – MS Office používáte denně. Komunikovat budete nejen s vedením společnosti, vedoucími oddělní, ale i kolegy ze zahraničí, mluvit anglicky se nebojíte a máte velmi dobré prezentační dovednosti. Budeme očekávat, že je na vás spoleh, dokážete si dobře zorganizovat čas a zodpovídat za svěřené úkoly.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.