- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Huggies®. Kleenex®. Bavlna®. Scott®. Kotex®. Poise®. Depend®. Naše legendární značky již znáte – stejně jako zbytek světa. Ve skutečnosti 25 % lidí na světě používá produkty Kimberly-Clark každý den. Zakládáme si na 150 letech vedoucího postavení na trhu.Víme, že tyto úžasné produkty Kimberly-Clark by neexistovaly bez našich talentovaných profesionálů, jako jste vy.
Existuje více než jeden způsob, jak vytvořit svou budoucnost s naším vítězným týmem. To vše je tady pro vás v Kimberly-Clark; stačí se jen přihlásit!
Začíná to u Vás!
Staňte se součástí našeho týmu HR v Kimberly-Clark, lídra výroby hygienických produktů po celém světě.
V roli Koordinátora vzdělávání se budete starat o rozvojová školení pro celý závod a budete zodpovídat za vývoj a realizaci školících plánů našich zaměstnanců. Pod palcem budete mít celou agendu organizace této oblasti – týdenní aktualizace, evidence v našem databázovém systému ETQ, spolupráce s auditory, ale i evidence dokumentace.
Budete úzce spolupracovat s týmem vedoucích zaměstnanců, abyste zajistili, že potřeby školení jsou správně nastaveny.
Součástí Vaší práce bude také organizace různých firemních akcí, podpora budování značky zaměstnavatele a podpora náboru nových zaměstnanců.
Jste organizačně zdatní, pečliví a systematičtí. Máte rádi pořádek, především v dokumentaci.Ovládáte skvěle práci na PC – MS Office používáte denně. Komunikovat budete nejen s vedením společnosti, vedoucími oddělní, ale i kolegy ze zahraničí, mluvit anglicky se nebojíte a máte velmi dobré prezentační dovednosti. Budeme očekávat, že je na vás spoleh, dokážete si dobře zorganizovat čas a zodpovídat za svěřené úkoly.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.