- 32 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Huggies®. Kleenex®. Bavlna®. Scott®. Kotex®. Poise®. Depend®. Naše legendární značky již znáte – stejně jako zbytek světa. Ve skutečnosti 25 % lidí na světě používá produkty Kimberly-Clark každý den. Zakládáme si na 150 letech vedoucího postavení na trhu.Víme, že tyto úžasné produkty Kimberly-Clark by neexistovaly bez našich talentovaných profesionálů, jako jste vy.
Existuje více než jeden způsob, jak vytvořit svou budoucnost s naším vítězným týmem. To vše je tady pro vás v Kimberly-Clark; stačí se jen přihlásit!
Začíná to u Vás!
Staňte se součástí našeho týmu HR v Kimberly-Clark, lídra výroby hygienických produktů po celém světě.
V roli Koordinátora vzdělávání se budete starat o rozvojová školení pro celý závod a budete zodpovídat za vývoj a realizaci školících plánů našich zaměstnanců. Pod palcem budete mít celou agendu organizace této oblasti – týdenní aktualizace, evidence v našem databázovém systému ETQ, spolupráce s auditory, ale i evidence dokumentace.
Budete úzce spolupracovat s týmem vedoucích zaměstnanců, abyste zajistili, že potřeby školení jsou správně nastaveny.
Součástí Vaší práce bude také organizace různých firemních akcí, podpora budování značky zaměstnavatele a podpora náboru nových zaměstnanců.
Jste organizačně zdatní, pečliví a systematičtí. Máte rádi pořádek, především v dokumentaci.Ovládáte skvěle práci na PC – MS Office používáte denně. Komunikovat budete nejen s vedením společnosti, vedoucími oddělní, ale i kolegy ze zahraničí, mluvit anglicky se nebojíte a máte velmi dobré prezentační dovednosti. Budeme očekávat, že je na vás spoleh, dokážete si dobře zorganizovat čas a zodpovídat za svěřené úkoly.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?