- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte dočasnou práci v oblasti rozvoje a vzdělávání? Chcete předat své zkušenosti a znalosti druhým a naopak i nové získat? Máte vášeň pro vzdělávání, týmovou spolupráci a rádi se pohybujete v inspirujícím pracovním prostředí? Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni? Pokud ano, tak bychom o vás rádi slyšeli! Zašlete nám svůj životopis a buďte součástí našeho týmu!
Významná společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
ZÁSTUP - KOORDINÁTOR/KA ROZVOJE A VZDĚLÁVÁNÍ (45-55.000 KČ)
* Koordinace problematiky firemního vzdělávání a rozvoje
* Zajištění správy a rozpočtu v přidělených oblastech
* Zodpovědnost za organizaci a administraci interních školení
* Správa zákonných a požadovaných výukových akcí
* Zodpovědnost za provoz vzdělávacího centra včetně pomůcek
* Evidence dat a archivace v oblasti vzdělávání
* Reporting a kontrolní činnosti
* min. SŠ vzdělání v oblasti managementu, andragogiky a ekonomiky výhodou
* Praxe ve výrobní společnosti výhodou
* Znalost zákoníku práce
* Znalost MS Office, HR a docházkový systém
* AJ na úrovni B2
* ŘP sk. B
* Komunikační a organizační schopnosti
* Týden dovolené navíc
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Příspěvky na stravování
* Příspěvek na dopravu
* Jazykové kurzy
* Roční bonusy
* Kafeterie
* Lokalitu: okres Nový Jičín

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.