- 11 300 – 13 300 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt: e-mailem (v případě zájmu zašlete životopis na e-mail: e-mail přes )
Pouze pro OZP / OZZ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme kolegy do skladu, odkud začíná cesta všech kancelářských potřeb za novými majiteli.
Nástup je možný ihned a práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
Do skladu přijdete ráno a než se dáte do práce, můžete si dát s kolegy kafe.
Během prvního týdne vás zaškolíme se čtečkou kódů.
Do doby, než bude čas na obědovou pauzu, budete vydávat zboží a chystat zakázky.
Po obědě práce pokračuje – od dodavatelů je ještě třeba přijmout zboží a zatřídit ho do regálů.
Součástí vaší práce je také udržovat ve skladu pořádek.
VZV není podmínkou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
Především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
Mzdu dostanete vždy včas.
Stravenky.
MultiSport Benefit, tedy permanentku do sportovišť po celé republice.
Budete mít také zaměstnanecké slevy na zboží.
Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Jaký je náš ideální skladník:
Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
Problémy řeší rychle a efektivně a rád se učí novým věcem.
Provoz – 8,5h. denně, pondělí – pátek. Víkendy a svátky volné.
Místo výkonu práce: Stará pošta 980, Rajhrad 664 61

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.