Inženýr sériové kvality – zákaznický servis a analytika

Velká Bíteš
75.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Jste technicky zdatní a baví Vás práce, kde se snoubí technické myšlení s komunikací se zákazníky a spoluprací s kolegy napříč výrobou? Hledáme Inženýra sériové kvality, který bude součástí týmu, jenž neustále zlepšuje procesy, zvyšuje kvalitu produktů a kde můžete každý den vidět výsledky své práce. Přidejte se k nám a zapojte se do projektů, kde Vaše zkušenosti a nápady opravdu hrají roli!

Co bude Vaší náplní práce:

  • Řešení kvalitativních neshod a reklamací dle definované metodiky
  • Aktualizace a zlepšování databáze garančních reklamací
  • Analýza dat a reporting klíčových ukazatelů kvality
  • Účast na kroužcích kvality a podpora projektů zlepšujících procesy a produkty
  • Evidence reklamací a reklamačních nákladů
  • Komunikace se zákazníkem ohledně technických faktorů a interně sdílení výsledků analýz
  • Plnění termínů definovaných smlouvami a pokynů nadřízeného

Staňte se součástí dynamického týmu jako Inženýr sériové kvality, kde budete moci uplatnit své zkušenosti, učit se od zkušených kolegů a profesně růst. Nabízíme stabilní zázemí, přátelské prostředí, atraktivní benefity a možnost dalšího rozvoje v oblasti kvality.

Pokud vás tato pozice zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu, těšíme se na vaši reakci a zaslání životopisu.

POŽADAVKY:* SŠ vzdělání technického směru (strojní, elektro, mechatronika apod.)

  • Angličtina – velmi dobrá znalost slovem i písmem (aktivní komunikace se zákazníky)
  • Praxe v oblasti kvality v automotive min. 2 roky
  • Zkušenost s řešením zákaznických reklamací
  • Znalost nástrojů kvality (8D, 5Why, FMEA, Ishikawa, 6S)
  • Orientace v elektronických systémech (ASPICE, LIN, CAN bus výhodou)
  • Analytické a logické myšlení, práce s daty a reportingem
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel)
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Schopnost týmové spolupráce a řešení problémů

BENEFITY:

  • Zimní bonus (ve výši 13. mzdy)
  • 25 dní dovolené
  • Měsíční příspěvek na dopravu až 3000 Kč
  • Příspěvek na penzijní spoření 1000 Kč/měsíc
  • Dotované firemní stravování (oběd za 56 Kč)
  • Příspěvek na mimoškolní aktivity dětí 2000 Kč/rok
  • Odměny za pracovní a životní výročí, včetně odchodu do důchodu
  • Flexibilní pracovní doba s možností občasného home-office
  • Služební telefon a notebook
  • Cafeterie
  • Komplexní zaškolení a rozvojový plán pro další profesní růst
  • Možnost hrazeného jazykového vzdělávání
  • Firemní akce pro zaměstnance
  • Účast v zaměstnaneckých skupinách (ERG) a jejich aktivitách
  • Káva zdarma na pracovišti
  • Přátelské a neformální pracovní prostředí
  • Podpora týmové spolupráce a osobního rozvoje

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.