ERP KONZULTANT/KA (50-65.000 Kč)

Brno
50.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Řešení nejnovější verze známého ERP systému, a to nejenom v rámci ČR, ale také v rámci zahraničí, krásné zázemí v brněnských kancelářích, příjemný a mladý kolektiv nadšenců. Je to něco, co hledáte? Pak zašlete svůj životopis v AJ.

Staňte se členem týmu konzultantů pro nové projekty implementace ERP systému na pozici:

ERP KONZULTANT/KA (50-65.000 Kč)

Náplň práce:

* Technická implementace ERP systému u zákazníků (ČR + zahraničí)
* Analýza a testování změn a procesů s key users
* Řešení migrace dat do novějších verzí ERP systému
* Integrace ostatních systémů vůči hlavnímu ERP systému
* Zaškolování klíčových uživatelů a reporting

Co od Vás očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické nebo informační technologie
* Zkušenost s implementací ERP systému z pozice konzultanta podmínkou (SAP, Navision, Oracle, Helios, Money, ABRA, K2 nebo jiný ERP)
* Hledáme od juniorů po zkušené konzultanty
* MS Office, Excel – pokročilý, základy SQL výhodou
* Anglický jazyk na úrovni řešení multitaskingu se zahraničními zákazníky
* Týmovou orientaci a pro-klientský přístup
* Ochotu cestovat do zahraničí cca 1x -2x ročně

Co Vám můžeme nabídnout:

* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti z oblasti IT
* Možnost seberealizace a tomu odpovídající finanční ohodnocení
* 25 dní dovolené
* 5 sick days
* Pružná pracovní doba a možnost home office
* Příležitost procestovat Evropu a vytvořit si přátelství na celý život
* Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
* Multisport karta
* Mobilní telefon na jaký si ukážete
* Možnost nástupu ihned

* Místo výkonu práce: Brno

Benefity

  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Herní zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office
  • Cyclist-friendly office
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.