HyperMedia, a.s. největší inzertní portál v ČR rozšiřuje své aktivity o nové projekty jako je portál Hyperslevy.cz a proto rozšiřuje i tým telesales specialistů. Jsme stabilní společnost, která dosáhla za velmi krátkou dobu obrovský úspěch. Navštěvuje nás téměř 1 500 000 lidí měsíčně. V této chvíli provozujeme 20 portálů a do budoucna jejich počet bude stoupat. Tímto hledáme ambiciózní kolegy s obchodním duchem, kteří se chtějí podílet na našem úspěchu.
Umíš lidem naslouchat a vžít se do pozice druhého? Dokážeš s milým hlasem zákazníkovi sdělit, že jeho problém společně vyřešíte? Máš příjemný hlas a nebojíš se telefonovat?
Hledáte zodpovědnou a náročnou práci? Baví Vás práce s lidmi a dokážete je motivovat? Je Tvojí doménou controlling a hledání řešení?
Zaznělo ve Tvých odpovědích „ANO“. Pak právě Tebe hledáme do našeho týmu zákaznické podpory!
Jedná se o vztyčného důstojníka oddělení, který dokáže tým vyhecovat k nejlepším výkonům a hravě zvládne vyřešit každý problém.
Co bude Tvou náplní práce?
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz. – telefonický a mailový kontakt nejen s partnery, ale i koncovými zákazníky.
- Chat, diskuse na slevovém portále, reklamace…
- Práce v interním systému.
- Controlling jednotlivých činností.
- Analýzy a monitoring výkonu týmu.
- Reportování výsledků týmu.
- Odpovědnost za výsledky oddělení.
- Zaučení nových pracovníků zákaznické podpory.
- Úzká spolupráce s personální manažerkou a koučkou.
- Spolupráce s adminkami, obchodníky atd..
Požadujeme:
- Jak bychom si Tě představovali?
- Zkušenost v zákaznickém servise.
- Dobrá znalost práce na PC.
- Komunikativní, příjemnou a prozákaznicky orientovanou osobu.
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
- Technická zdatnost.
- Stresuodolnost, asertivita
- Schopnost vést a motivovat
- Orientace na zákazníka
- Energická a silná osobnost
Nabízíme:
- Čím Tě za to odměníme?
- Možností podílet se na růstu 2. největšího slevového portálu v ČR.
- Moderním pracovištěm na Praze 4 – Pankrác, kde máš možnost relaxovat na terase a v relax zóně.
- Osobním rozvojem – práce s interním koučem a pravidelné zpětné vazby a školení.
- Poutavým balíčkem zaměstnaneckých výhod (během celého měsíce nabídka voucheru na kulturu, sport, zdraví, vstupenky do divadla, kina, motivační soutěže…)