- 30 000 – 90 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do nové prodejny značky HEAVY TOOLS v Praze – Fashion outlet aréna Štěrboholy hledáme ASISTENTA/KU PRODEJE s možnosti kariérního růstu až na VEDOUCÍHO PRODEJE.
Můžete se těšit na provize z prodeje i zaměstnanecké slevy! Tak se nám neváhejte ozvat. Těšíme se :)
* údržba vzhledu prodejny a vytváření vizuální stránky obchodu
* profesionální a nadstandartní zákaznický servis
* komunikace a budování vztahů se zákazníky
* práce s luxusní módou a přímý prodej
* příjem a vybalování zboží
* vyřizování případných reklamací
* min. středoškolské vzdělání
* zkušenost v obchodě s módou a vynikající komunikační schopnosti při obsluhování zákazníků
* reprezentativní vystupování a smysl pro detail i časová flexibilita
* český jazyk nutností (angličtina – výhodou)
* uživatelská znalost PC
* smysl pro zodpovědnost a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
* ochota práce ve směnném provozu s otevírací dobou dle Fashion Outlet Areny 10:00-20:00 hod
* mzdové ohodnocení asistent/ka prodeje (28 000 Kč + provize z prodeje + bonus za splnění plánu)
* mzdové ohodnocení vedoucí prodejny (40 000 Kč + provize z prodeje + bonus za splnění plánu )
* možnost kariérního růstu
* provize z prodeje (formou procent) - výše Vaší výplaty je ve Vašich rukách.
* provize za splnění měsíčních cílů.
* zaměstnanecká sleva 40% pro Vás a Vaše blízké.
* obdržíte oblečení značky Heavy tools na každou sezónu pro nošení na pracovišti zdarma + 2x ročně možnost zakoupení obuvi s 80% slevou.
*káva na pracovišti zdarma
* přátelský a nápomocný tým, protože věříme, že atmosféra je v práci důležitá.
* smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
* nástup ihned nebo domluvou
* lokalita: Praha - Šterboholy
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Klíčová slova: prodavač, asistentka prodeje, prodejce, prodavačka v obchodě, obchodní poradce, práce v Praze, obchodní asistentka v obchodě, prodavač sportovních věcí, vedoucí prodeje, vedoucí prodejny se sportovním oblečením, manažer prodejny, vedoucí prodavač, sales asistent…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.