- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pokud máte seniorní nebo dokonce vedoucí zkušenosti v oblasti účetnictví, Vaší předností je pečlivost a spolehlivost, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná, moderní společnost se sídlem v Brně přijme kolegu/kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ (OD 40.000 Kč)
* Zodpovědnost za účtování a vystavení faktur, interních dokladů, banku, příkazů a výpisů, cestovních náhrad, účtování majetku apod.
* Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek s pomocí controlligu
* Sledování změn v legislativě a aktualizace interních postupů
* Řízení a kontrola cashflow
* Spolupráce na přípravě auditů
* Podílení se na podpoře juniorních účetních
* Úzká spolupráce s controllingem
* Komunikace s příslušnými úřady – banky, pojišťovny atd.
* Příprava a účtování dohadů
* Inventarizace účtů, evidence, účtování a inventarizace hmotného majetku
* Řešení nesrovnalostí
* Příprava a zpracování přiznání k DPH + hlášení, přiznání k silniční dani, a dalších daní (ne mzdové)
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost v oblasti účetnictví minimálně 5 let
* Zkušenost ve vedoucí nebo seniorní pozici min 3 roky
* Znalost právních předpisů v oblasti účetnictví ve výrobní firmě výhodou
* Zodpovědný přístup k práci a schopnost pracovat nezávisle
* Zkušenost s práci s účetním softwarem (např. Navision, Pohoda, SAP apod.)
* Ochota 1 x za měsíc vycestovat do Kraslic cca na 3 dny do dceřinné firmy
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Brno

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.