- 30 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pokud máte seniorní nebo dokonce vedoucí zkušenosti v oblasti účetnictví, Vaší předností je pečlivost a spolehlivost, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná, moderní společnost se sídlem v Brně přijme kolegu/kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ (OD 40.000 Kč)
* Zodpovědnost za účtování a vystavení faktur, interních dokladů, banku, příkazů a výpisů, cestovních náhrad, účtování majetku apod.
* Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek s pomocí controlligu
* Sledování změn v legislativě a aktualizace interních postupů
* Řízení a kontrola cashflow
* Spolupráce na přípravě auditů
* Podílení se na podpoře juniorních účetních
* Úzká spolupráce s controllingem
* Komunikace s příslušnými úřady – banky, pojišťovny atd.
* Příprava a účtování dohadů
* Inventarizace účtů, evidence, účtování a inventarizace hmotného majetku
* Řešení nesrovnalostí
* Příprava a zpracování přiznání k DPH + hlášení, přiznání k silniční dani, a dalších daní (ne mzdové)
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost v oblasti účetnictví minimálně 5 let
* Zkušenost ve vedoucí nebo seniorní pozici min 3 roky
* Znalost právních předpisů v oblasti účetnictví ve výrobní firmě výhodou
* Zodpovědný přístup k práci a schopnost pracovat nezávisle
* Zkušenost s práci s účetním softwarem (např. Navision, Pohoda, SAP apod.)
* Ochota 1 x za měsíc vycestovat do Kraslic cca na 3 dny do dceřinné firmy
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?