- 26 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme Administrátora pro řízená zásob v distribuci.
Co budeš dělat?
Zajišťovat správnou manipulaci se zbožím, kontrolovat stav, přesnost zásob a rychlost doplňování.
Řešit záležitosti týkající se zásob ve spolupráci s týmem řízení zásob – vše musí být v dostatečném množství a správně naskladněno i vyskladněno.
Sledovat všechny problémy ve skladovém systémem (Nexus) a reportovat je – systém Tě naučíme.
Aktualizovat data a nastavovat parametry.
Technicky a organizačně vést tým, spolupracovat s managementem a zajišťovat, aby všichni v týmu byli ke své práci způsobilí.
V případě nutnosti opustíš na chvíli svou kancelář a půjdeš přímo do provozu.
Co za to dostaneš?
Práci v přátelském kolektivu s pohyblivou pracovní dobou.
Vzdělávací a jazykové kurzy zdarma.
Dotované stravování.
Roční odměny až do výše jednoho měsíčního platu.
Produkty zákazníků Sony DADC za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Příspěvek na penzijní připojištění.
Dovolenou navíc.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Možnost účasti na firemních akcích (vánoční večírek, rodinný den, sportovní akce).
Vstupenky na fotbal, abonentky do divadel.
Co od Tebe očekáváme?
Orientaci na cíl, značnou preciznost.
Předchozí zkušenosti s prací v prostředí distribuce nebo skladu – stačí i ve velkoobchodě.
Schopnost asertivně a věcně komunikovat s ostatními kolegy.
Vysoce rozvinuté organizační a manažerské dovednosti – občas budeš muset lidi trochu zorganizovat a také motivovat, aby svou práci dělali kvalitně a podpořit v nich týmovou práci.
Počítačovou gramotnost a schopnost používat základní funkce počítače – Excel je pro nás nezbytností – čísla by Tě měla bavit.
Schopnost komunikace v anglickém jazyce – musíš se domluvit se svým nadřízeným a s kolegy cizinci, bez toho to prostě nejde.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.