- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme Administrátora pro řízená zásob v distribuci.
Co budeš dělat?
Zajišťovat správnou manipulaci se zbožím, kontrolovat stav, přesnost zásob a rychlost doplňování.
Řešit záležitosti týkající se zásob ve spolupráci s týmem řízení zásob – vše musí být v dostatečném množství a správně naskladněno i vyskladněno.
Sledovat všechny problémy ve skladovém systémem (Nexus) a reportovat je – systém Tě naučíme.
Aktualizovat data a nastavovat parametry.
Technicky a organizačně vést tým, spolupracovat s managementem a zajišťovat, aby všichni v týmu byli ke své práci způsobilí.
V případě nutnosti opustíš na chvíli svou kancelář a půjdeš přímo do provozu.
Co za to dostaneš?
Práci v přátelském kolektivu s pohyblivou pracovní dobou.
Vzdělávací a jazykové kurzy zdarma.
Dotované stravování.
Roční odměny až do výše jednoho měsíčního platu.
Produkty zákazníků Sony DADC za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Příspěvek na penzijní připojištění.
Dovolenou navíc.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Možnost účasti na firemních akcích (vánoční večírek, rodinný den, sportovní akce).
Vstupenky na fotbal, abonentky do divadel.
Co od Tebe očekáváme?
Orientaci na cíl, značnou preciznost.
Předchozí zkušenosti s prací v prostředí distribuce nebo skladu – stačí i ve velkoobchodě.
Schopnost asertivně a věcně komunikovat s ostatními kolegy.
Vysoce rozvinuté organizační a manažerské dovednosti – občas budeš muset lidi trochu zorganizovat a také motivovat, aby svou práci dělali kvalitně a podpořit v nich týmovou práci.
Počítačovou gramotnost a schopnost používat základní funkce počítače – Excel je pro nás nezbytností – čísla by Tě měla bavit.
Schopnost komunikace v anglickém jazyce – musíš se domluvit se svým nadřízeným a s kolegy cizinci, bez toho to prostě nejde.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?