- 50 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme Administrátora pro řízená zásob v distribuci.
Co budeš dělat?
Zajišťovat správnou manipulaci se zbožím, kontrolovat stav, přesnost zásob a rychlost doplňování.
Řešit záležitosti týkající se zásob ve spolupráci s týmem řízení zásob – vše musí být v dostatečném množství a správně naskladněno i vyskladněno.
Sledovat všechny problémy ve skladovém systémem (Nexus) a reportovat je – systém Tě naučíme.
Aktualizovat data a nastavovat parametry.
Technicky a organizačně vést tým, spolupracovat s managementem a zajišťovat, aby všichni v týmu byli ke své práci způsobilí.
V případě nutnosti opustíš na chvíli svou kancelář a půjdeš přímo do provozu.
Co za to dostaneš?
Práci v přátelském kolektivu s pohyblivou pracovní dobou.
Vzdělávací a jazykové kurzy zdarma.
Dotované stravování.
Roční odměny až do výše jednoho měsíčního platu.
Produkty zákazníků Sony DADC za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Příspěvek na penzijní připojištění.
Dovolenou navíc.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Možnost účasti na firemních akcích (vánoční večírek, rodinný den, sportovní akce).
Vstupenky na fotbal, abonentky do divadel.
Co od Tebe očekáváme?
Orientaci na cíl, značnou preciznost.
Předchozí zkušenosti s prací v prostředí distribuce nebo skladu – stačí i ve velkoobchodě.
Schopnost asertivně a věcně komunikovat s ostatními kolegy.
Vysoce rozvinuté organizační a manažerské dovednosti – občas budeš muset lidi trochu zorganizovat a také motivovat, aby svou práci dělali kvalitně a podpořit v nich týmovou práci.
Počítačovou gramotnost a schopnost používat základní funkce počítače – Excel je pro nás nezbytností – čísla by Tě měla bavit.
Schopnost komunikace v anglickém jazyce – musíš se domluvit se svým nadřízeným a s kolegy cizinci, bez toho to prostě nejde.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.