Obchodní zástupce pro region Klatovy a okolí (pro VO prodej) (m/ž)

Klatovy
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem máme 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Zastoupení máme i na Slovensku.

Máte obchodního ducha, rádi pracujete s lidmi a chcete si sami řídit svůj pracovní den?

Nabízíme dlouhodobou spolupráci, kde můžete prokázat své vyjednávací schopnosti a zároveň pečovat o dlouhodobé obchodní vztahy v rámci obchodního týmu, který se stará o "nezávislý trh".

Náplň práce

  • Budování a udržování vztahů se zákazníky ve svěřeném regionu.
  • Pravidelné návštěvy zákazníků a dodržování stanovených kroků obchodní návštěvy.
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.
  • Vedení obchodního jednání, dodržování stanovených obchodních podmínek.
  • Realizace objednávek rychloobrátkového drogistického zboží.
  • Řešení zákaznických požadavků a případných reklamací.
  • Plnění prodejních cílů.
  • Region – Klatovy, Domažlice, Strakonice, Písek

Naše očekávání

  • Praxe jako obchodní zástupce v oblasti rychloobrátkového zboží výhodou.
  • Schopnost samostatně plánovat a efektivně komunikovat.
  • Aktivní přístup, obchodní myšlení a prozákaznickou orientaci.
  • Řidičský průkaz sk. B a praxe v řízení + vlastní automobil výhodou (možnost výhodného pronájmu vozidla).
  • Dobrou znalost práce na PC, vlastní notebook.
  • Spolupráce na živnostenský list.

Nabízíme

  • Nadstandardní finanční ohodnocení.
  • Zavedený region a garantovaný obrat, garantovanou minimální odměnu.
  • Systematické zaškolení a vzdělávání.
  • Možnost seberealizace i příležitost dalšího profesního růstu.
  • Stabilitu jedné z nejúspěšnějších ryze českých společností.
  • Výhodný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu.
  • Zvýhodněné tankování u čerpacích stanic Orlen.

Staňte se součástí našeho úspěšného týmu a pomozte nám rozvíjet obchodní vztahy i naše podnikání.

Sídlo firmy

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice

IČO: 26148579
Datová schránka: 9mj5rt3
Další informace:
GPS: 50.118862,14.660516,
S-JTSK: -725379.36 -1041859.04, RUIAN: 26423430

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.