- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Svojí činností přispějete k efektivnějšímu fungování útvaru vývoje v nadnárodní výrobní společnosti, toto je opravdu velká výzva a příležitost pro organizačně schopného uchazeče:
Budete mít na starosti koordinaci činností ve skupině Development Control, která zajišťuje:
sledování plnění běžících projektů (KPI)
plánování a zařizování interních a externích školení pro nové a stávající pracovníky
přípravu a sledování čerpání rozpočtu celého oddělení
plánování implementace nových HW a SW systémů (PLM, Solid Edge, …)
zlepšování interních procesů
dohled nad řízenou dokumentací (ISO)
zpracování reportů a podkladů pro management
Aktivně budete spolupracovat s jednotlivými úseky vývojového centra s dalšími odděleními (IT, HR, …) a komunikovat se zahraničními pobočkami.
Pracovní nabídka je vhodná pro zkušeného zájemce disponujícího cca alespoň tříletou odbornou praxí na obdobně zaměřené pozici – např. vedoucí týmu administrativy, ekonomického odd., či útvaru zaměřeného na procesní řízení aj.
Svojí činností přispějete k efektivnějšímu fungování útvaru vývoje v nadnárodní výrobní společnosti, toto je opravdu velká výzva a příležitost pro organizačně schopného uchazeče
Při výkonu práce využijete
VŠ vzdělání (ekonomické či technické vzdělání výhodou)
aktivní AJ (min. B2, nutná podmínka)
komunikativnost a dobré prezentační schopnosti
organizační schopnosti a samostatnost
MS Excel na dobré uživatelské úrovni (kontingenční tabulky, vzorce)
schopnost stanovování priorit a dodržování termínů
znalost systémů pro správu technické dokumentace či systému PLM výhodou
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
příjemné a podnětné pracovní prostředí
práci na HPP
5 týdnů dovolené
2× ročně finanční bonus
příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
dotované závodní stravování
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
japonská výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.