O nás
Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy spolupracující zejména s jednotlivými orgány hlavního města, včetně jeho Magistrátu, a dále se složkami integrovaného záchranného systému
hledá do svých řad šikovné kolegy / kolegyně na pozici:
Referent pro bezpečnost, ochranu osobních údajů a řízení rizik
Náplň práce:
- Komplexním způsobem koordinuje oblast bezpečnosti – zabezpečovacích systémů bezpečnosti, důvěrnosti informací, dohledu nad objekty, bezpečnosti práce, požární ochrany a krizového řízení.
- Souhrnně zajišťuje - sleduje a vyhodnocuje, koordinuje, kontroluje a metodicky usměrňuje) připravenost na mimořádné události a krizové stavy.
- Zajišťuje výkon souhrnu více věcně souvisejících odborných agend v oblastech bezpečnosti, ochrany osobních údajů a řízení procesních a jiných rizik.
- Zpracovává návrhy vnitřních předpisů, podílí se na jejich přípravě a realizaci. Prověřuje a kontroluje dodržování příslušných bezpečnostních předpisů.
- Sleduje a kontroluje dodržování a realizaci postupů a opatření k zajištění fyzické bezpečnosti včetně provádění fyzické kontroly v místě (obchůzky apod.); vyhodnocuje účinnost opatření. Kontroluje průběžně procesy v organizaci
a identifikuje možnosti ohrožení a slabá místa existujících procesů. - Ověřuje kvalitu, komplexnost a správnost nastavení postupů pro vyřízení bezpečnostních skutečností (incidentů a událostí), identifikuje rizika a navrhuje nápravná opatření. Podílí se na vyřizování bezpečnostních skutečností.
- Komplexně zajišťuje metodické, organizační, řídící a kontrolní činnosti.
- Spolupracuje, zejm. zajišťuje komunikaci s pověřencem pro ochranu osobních údajů. V této oblasti komunikuje s vedoucími zaměstnanci, vyhodnocuje a metodicky usměrňuje činnost na úseku ochrany osobních údajů.
- Zpracovává informační, statistické a jiné výstupy v oblasti řízení rizik, fyzické bezpečnosti a ochrany osobních údajů (GDPR) a předkládá je vedení organizace.
- Provádí analýzu bezpečnostních rizik a rizik týkajících se ochrany osobních údajů (GDPR) a navrhuje opatření pro jejich minimalizaci.
Co od Vás očekáváme:
- Praxe v oblasti řízení rizik, fyzické bezpečnosti a ochrany osobních údajů (GDPR).
- Schopnost a ochota přizpůsobit se, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, flexibilita, iniciativnost, loajalita, odolnost vůči stresu, schopnost týmové práce, reprezentativní vystupování, komunikační dovednosti, morální způsobilost, spolehlivost, schopnost řešit problémy, schopnost přijímat opatření adekvátní situaci.
- Aktivní a praktická orientace a znalost předpisů týkajících se oblasti řízení rizik, fyzické bezpečnosti a ochrany osobních údajů (GDPR a zákon o nakládání s osobními údaji).
- Bezúhonnost, spolehlivost, důvěrné jednání.
- Vysokoškolské, magisterský studijní program nebo ekvivalent (minimální úroveň bakalářské studium) V případě konkrétního uchazeče o zaměstnání lze výjimečně připustit i dosažení vyššího odborného vzdělání nebo příp. i středoškolského vzdělání s maturitou s přihlédnutím k dalším absolvovaným školením a/nebo jeho dosažené praxi (druhu a délce).
- Aj na úrovni znalosti termínů z oblasti bezpečnosti a GDPR výhodou
- Uživatelská znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel).
- Znalost práce s internetem (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi).
- Znalost práce s Adobe PDF.
- Znalost práce s chytrým telefonem (Smartphone) a jeho aplikacemi.
- ŘP skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Po skončení zkušební doby osobní příplatek
- Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny
- 5 týdnů placené dovolené ročně
- 5 dnů placeného indispozičního volna ročně
- Zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- Benefitní karta s ročním finančním příspěvkem zaměstnavatele
- Poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích
- Další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- Stabilitu příspěvkové organizace
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis