MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ | 60.000 Kč

Olomouc
50.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 5. 1. 2026

O nás

Jsme ANEX personální agentura. 
Již 25 let pomáháme firmám hledat zaměstnance a úspěšně růst.

Pro našeho významného klienta, úspěšnou účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Mzdová/ý účetní.

Náplň práce:

Příprava a zpracování personálních dokumentů zaměstnanců klienta (cca 450 lidí) před nástupem, v průběhu trvání pracovního poměru i po jeho skončení, zpracování mezd zaměstnanců s rovnoměrným i nerovnoměrným rozvržením pracovní doby s nepřetržitým provozem, výpočet vyrovnávacího období, výpočet srážek ze mzdy, účast na kontrolách OSSZ, ZP a inspektorátu práce, komunikace s provozními vedoucími klienta, komunikace s exekutory a insolvenčním správci, roční zúčtování daně, prohlášení poplatníka k dani.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • min. 5. letou praxi v oboru
  • znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů
  • pečlivost, samostatnost, kolegialitu
  • přátelské a komunikativní jednání
  • schopnost práce s dokumenty v digitální podobě
  • používání personálního a mzdového SW PAMICA
  • znalost MS Office a SharePoint
  • VÝHODOU znalost AJ
  • ŘP skupiny B
  • prokazatelné reference
  • přivítáme foto

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní poměr
  • nástup 5.1.2026 nebo dle dohody
  • nástupní mzdu 50 - 60.000 Kč
  • po zaučení možnost vývoje mzdy až na 75.000 Kč
  • pružnou pracovní dobu (pevný čas 8:30-14:30)
  • možnost Home Office
  • notebook, tablet iPad Pro
  • mobil iPhone s neomezeným voláním
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
  • parkování u kanceláře
  • stravenkový paušál
  • různé příspěvky PP/ŽP/DIP
  • možnost studia jazyků
  • zázemí úspěšné společnosti s tradicí

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost parkování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.