External Communications Consultant

Jinonice, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Vhodné také pro

O nás

McDonald's ČR spol. s r.o.

Jsme společnost provozující jeden z největších světových řetězců rychlého občerstvení. Pro naše týmy hledáme spolehlivé spolupracovníky v podnicích po celé České republice. Každá restaurace nabízí benefity navíc, které se mohou lišit podle lokality či pracovní pozice. Rádi vám vše představíme na osobním pohovoru.

McDonald's Czech Republic is seeking a skilled Communications Consultant to lead external communication strategies, manage media relations, and execute impactful campaigns aligned with our brand. You will oversee press office activities, organize events, support crisis communication, and ensure consistent messaging across all channels.

This role offers the opportunity to drive strategic communications, develop key relationships, and contribute to the company’s values and global goals.

Responsibilities:

  • Develop and implement external comms strategies for brand.
  • Coordinate relationships with media, journalists, and key partners.
  • Coordinate the press office, including press releases, media inquiries, statements, PR materials and Q&As.
  • Efficiently cooperate with agencies, stakeholders and partners.
  • Execute communication campaigns, programs and activations.
  • Organize press conferences, events, and media meetings.
  • Stay updated on the latest industry techniques and methods.
  • Monitor and analyze media coverage.
  • Develop and maintain relationships with key media contacts and stakeholders.
  • Collaborate with internal and cross-department teams to ensure consistent messaging across all channels.
  • Support crisis communication efforts and manage sensitive issues effectively.
  • Support the strategies and main projects within the company´s values and global goals.
  • Oversee the budget for press office activities and campaign needs.
  • Handle cricis communication and reputation management.
  • Respond to customer service issues in a timely manner.
  • Create communication manuals to prevent possible issues

Requirements:

  • A minimum of 4 years of proven experience in both PR, Communications (having both agency and in-house experience will be a plus) and media relations
  • Relevant experience in media relations, crisis communications and events management
  • Strong client-facing and communication skills
  • Advanced multi-tasking skills
  • Strong project management and organizational skills
  • Analytical skills (media monitoring, trends, comm. campaigns outputs)
  • Proficiency in Microsoft Office (and customer service software will be a plus)
  • Outstanding Czech and/or Slovak written and verbal communication skills
  • English – min. Upper-Intermediate level
  • Excellent interpersonal skills & strong team spirit

What do we offer?

  • The opportunity to work for one of the largest foodservice retailer chains in the world
  • Comprehensive benefits package including: mobile phone allowance, contribution to education and leisure activities, pension or life insurance contribution, meal allowance, flexible working hours, laptop, transport allowance , refreshments at the workplace and many others..
  • Complimentary professional psychological counselling services dedicated to promoting the overall well-being and mental health
  • Financial bonus for referring a candidate
  • English language courses
  • Multisport card
  • Possibility to work from home
  • 3 sick days a year
  • 25 paid vacation days for everyone
  • Opportunities for growth
  • And lots of little things during the year

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

McDonald's ČR spol. s r.o.
Radlická 740/113c
158 00 Praha

IČO: 16191129
Datová schránka: rcikskp
Další informace:
GPS: 50.04808,14.357181,
S-JTSK: -747874.82 -1046722.04, RUIAN: 26247747

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.