- 50 000 – 59 998 Kč
- Plný úvazek

Jsme stabilně rostoucí firmou, která je každým rokem silnější. Z rodinného podniku se stala firma, která zaměstnává přes 300 zaměstnanců a z toho 85 % je OZP.
Řešíme otázku společenské odpovědnosti. Vzděláváme firmy a veřejnost v oblasti sociálního sektoru. Víme, že kvalitu naší práce vytvářejí samotní zaměstnanci a jsme na ně náležitě hrdí!
Chceme vás do týmu
Máte elán a odhodlání? Staňte se součástí našeho týmu ERGOTEP, družstva invalidů. Jsme sociální integrační podnik, který pomáhá osobám se zdravotním postižením s integrací na chráněný trh práce. Pro OZP zajišťujeme vysokou kvalitu pracovního prostředí a nabízíme variabilní pracovní pozice.
Naše call centrum v Proseči hledá nové tváře pro nový projekt.
Práce je vyhrazena pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo postižením.
Co budete mít na starosti?
● vedení týmu pracovníků call centra (do 10 zaměstnanců)
● telefonická komunikace v českém a anglickém jazyce bude vaše každodenní činnost
● klientský servis pro naše stálé a nové zákazníky, přijímání a zpracování jejich objednávky, komunikace s obchodním oddělením a oddělením logistiky
● zpracování základní administrativy spojené s hovory a požadavky zákazníků
● poskytování telefonické podpory zákazníkům
Co od vás očekáváme
● telefonické a komunikativní dovednosti na vyšší úrovni
● znalost anglického jazyka úroveň B2
● zkušenosti s vedením týmu výhodou
● znalost práce na počítači
● odpovědnost a časovou flexibilitu
● příjemné vystupování
● psychickou odolnost a samostatnost
Něco na oplátku od nás
● hlavní pracovní poměr
● možnost práce z domova
● pečlivě vás zaučíme a proškolíme v nabízených produktech
● sleva na produkty prodávané v Ergotepu (např. zboží zn. TESCOMA,zn. VILEDA…)
● rodinné prostředí
Vezměte si s sebou…
● pozitivní náladu a chuť komunikovat
● příjemné vystupování
Doplňující informace
Pozice: Vedoucí střediska call centra
Místo: Zábořská 93, Záboří, 539 44 Proseč
Nejnižší požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: plný
Nástup: 1.6.2024
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?