- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nástupní mzda 26.000,–Kč plus bonusy
Společnost Centrální výběrová řízení a.s. si během 2 let vybudovala silné postavení na českém trhu. Díky zájmu klientů o naše služby se stále rozrůstáme a aktuálně budujeme v Praze na Proseku malé Call Centrum pro naše klienty (žádný aktivní prodej produktů). Chceš být u toho s námi? Pak čti dále!
Operátor Call Centra – nástupní mzda 26.000,–Kč plus bonusy
Jak to u nás funguje?
O Call Centrech už jsi určitě něco slyšel/a.. Volá se lidem, kteří nemají tušení, kde jsi na ně vzal/a číslo natož aby od Tebe cokoli chtěli koupit. Takovíto lidé jsou pak velice nepříjemní, nebaví se s Tebou a bez problémů Ti dokáží otrávit celý den.
Tak právě tohle se Ti u nás nestane! Všichni klienti, se kterými budeš v kontaktu, projevili zájem o naše služby a Tvým úkolem bude o ně pečovat- zkontroluješ s nimi vyplněné údaje, zodpovíš jim všechny případné otázky, vysvětlíš jim celý proces a podobně. Výsledkem pak bude spokojený klient, který ví, co ho bude v nejbližší době čekat a těší se na výsledek naší práce. Klientovi nebudeš prodávat žádné produkty, o které už dříve sám neprojevil zájem!
Se vším Ti pomůžeme..
Kompletně si Tě zaškolíme- dodáme Ti podklady k hovoru i ke každému klientovi tak, abys měl práci co nejsnazší. Naším cílem jsou spokojení klienti i zaměstnanci.
Jaká je u nás základní mzda?
Nástupní mzda je u nás 26.000,–Kč plus bonusy.
Co Ti ještě můžeme nabídnout?
Pracoviště v Praze na Proseku- přímo na stanici metra Prosek.
Pracovní dobu podle vzájemné domluvy- pokud nechceš pracovat 8 hodin denně, ale pravidelně třeba jen pár hodin, můžeme se domluvit. Důležitá je pro nás spolehlivost.
Práce na HPP nebo živnostenský list- podle domluvy.
Nástup možný kdykoli.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.