- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
SUPERVIZOŘI CALL CENTRA
Požadujeme: schopnost vést kolektiv a vystupovat před lidmi, zkušenost s vedením týmu
a prodejem služeb, příjemné vystupování, dobré komunikativní schopnosti, zaslání CV.
Náplň práce: vedení týmu 8 –10 lidí, plnění prodejních cílů, aktivní prodej služeb, odevzdávání zpětné vazby, zdokonalování týmu v prodeji, administrativa (docházka, hodnocení, reporty).
Nabízíme: příspěvek na stravné nad ZP, flexibilita, ocenění za přístup k práci a týmu,
teambuildingy.
První kontakt: telefonicky na číslech zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (bezplatná linka) v době od
9:00–17:00 hodin nebo e-mailem na e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.