- Plný úvazek
Náplň práce: oblast telekomunikace – telefonní a e-mailová komunikace se zákazníky (pasivní a aktivní péče), nabídka a prodej služeb v souladu s potřebami klienta, podávání informací o produktech a o společnosti, pomoc zákazníkům při řešení jejich požadavků a podávání informací o výsledcích řešení, spolupráce s ostatními odděleními v procesu řešení požadavků zákazníka
Požadavky: minimálně SŠ s maturitou, proobchodně orientovaná osobnost, ambiciózní, komunikativní typ, zaměřený na prodej a výsledky, příjemné a profesionální vystupování, dobrá uživatelská znalost práce s PC, čeština na velmi dobré úrovni slovem i písmem, základní znalost telekomunikačních produktů, celkový přehled o informačních technologiích, nutné jsou dobré komunikační schopnosti a doložitelná praxe ze zákaznického servisu nebo administrativy, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
Nabízíme: nadstandardní finanční ohodnocení, práce na HPP, nástup dle domluvy, firemní benefity.
V případě zájmu zašlete své CV na emailovou adresu: e-mail přes
Pracovní doba: PO – PÁ: 8:30 – 17:00hod
Kontakt: telefonicky nebo emailem
osobně: PO: 9:00 – 10:00hod



