Popis
Pro našeho významného klienta, který je předním představitelem v oblasti automobilových technologií, hledáme vybranou pozici inženýra zákaznické kvality.
- Komunikace se zákazníkem, vyřizování zákaznických požadavků a reklamací.
- Příprava kontrolních plánů.
- Vyhledávání a vyhodnocování rizik, nastavování nápravných opatření (spolupráce při tvorbě FMEA).
- Příprava 8D reportu a akčních plánů, ostatních reportů.
- Koordinace a spoluúčast na zákaznických auditech.
- Příležitostně služební cesta/návštěva zákazníka.
- Analýza příčin reklamací a navrhování nápravných opatření.
- Spolupráce s ostatními odděleními.
Požadujeme
- SŠ/VŠ technického směru.
- Zkušenost z obdobné pozice v oblasti automotive min. 3 roky.
- Komunikativní znalost AJ.
- Znalost IATF norem.
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič.
- Orientace na zákazníka.
- Spolehlivost, samostatnost a týmového ducha.
- Smysl pro systém, pečlivost a zodpovědný přístup k práci.
Nabízíme
- Tým kolegů, kteří Vás budou v průběhu adaptace podporovat.
- Možnost karierního růstu – příležitosti v rámci oddělení, závodu, ostatních závodů v regionu či v zahraničí.
- Dotované stravování v závodě.
- Celkem 5 týdnů dovolené po 1. odpracovaném roce.
- Jazykové a další odborné vzdělávání v rámci požadavků pracovní pozice.
- 13. mzdu po zkušební době.
- Program Cafeterie (volnočasové benefity pro zdraví, sport a kulturu).
- Pravidelné navyšování mezd.