Finanční kontrolor/ka - Financial controller - až 80 000 Kč

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč)
Práce vhodná také pro cizince
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Sirowa Czech s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Management, Ekonom / Ekonomka, Finanční kontroling
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní
Jazyk. znalosti Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1), Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 50.000 – 80.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu určitou 1. 5. 2024 — 30. 4. 2026

O nás

SIROWA CZECH a SIROWA SLOVAKIA se zabývají distribucí a uváděním světoznámých kosmetických značek na trh. Společnosti byly založeny v roce 2016 rozšířením aktivit polské pobočky a založením samostatných právních entit v obou zemích s týmem profesionálů pro obě země.

Naše portfolio zahrnuje značky zaměřené na různé skupiny zákazníků - od segmentu lifestyle značek až do segmentu luxusních výrobků.

Naše zkušenosti a dlouhodobá spolupráce se světoznámými parfémovými domy, mezinárodními prodejními řetězci a nezávislými prodejci nás staví mezi největší distributory na českém a slovenském trhu.

Z důvodu na mateřskou "dovolenou" odcházející kolegyni doplňujeme tým controllingu a otevíráme pozici Financial Controller.

Co vás čeká

Tvorba reportů, přehledů, plánů a forecastů společně s vyhodnocováním a porovnáním plnění s plánem pro společnost zabývající se distribucí kosmetických produktů z oblasti profesionální vlasové kosmetiky, luxusních parfémů, péči o pleť, doplňků stravy a retailových produktů. Řízení forecastingu na úrovni CZ/SK, administrace ERP systému, zodpovědnost za interní reporting, sales reporting či marketing reporting.

- Práce s ERP systémem a nadstavbovými systémy
- Komunikace napříč odděleními
- Spolupráce při plánování a reportování
- Tvorba statistických výkazů a přehledů
- Aktivní účast na auditu společností CZ/SK
- Znalost celkového chodu distribuční společnosti
- Vytváření reportů cash flow, obrátkovosti, kalkulace nákladovosti a marží.

Co od Vás očekáváme:

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Práce s PC - Windows, Office, excel, aplikace vzorců, tabulky
- Příjemné vystupování, schopnost řešení problémů, pozitivní přístup k práci a životu
- Komunikativní znalost angličtiny

- Analytické myšlení a práce s excelem na denní bázi a schopnost plánovat práci sobě a kolegům je nezbytná.

Výhodou bude, pokud budete umět

- Znalost ERP systému iScala (případně jiný ERP systém - SAP, ORACLE, NAVISION apod.)
- Zkušenost s prací s QlikView
- Zkušenost s prací v konzultantské společnosti
- Zkušenost na pozici v controllingu a znalost účetnictví

Nástup od 1.května je ideální variantou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce v přátelském kolektivu
  • Práce pro předního distributora luxusní a profesionální kosmetiky
  • Moderní kancelářské prostředí
  • Možnost karierního růstu a dalšího vzdělávání
  • A práci, která Vás bude bavit

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat 13., případně 14. plat
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie Kafetérie
  • Příspěvek na sport Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na mobilní tarif Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office Children-friendly office
  • Cyclist-friendly office Cyclist-friendly office
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Credit & Risk Specialist

Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 7. května
Nutně vás hledají

Administrativní pracovnice

Nutně vás hledají
  • Nusle, Praha
  • SUPER SPORT spol. s r.o.
  • 32 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • AVERS, spol. s r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Praha
  • Avardy s.r.o.
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 7. května
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 7. května
  • Praha
  • HR Direct s.r.o.
  • 52 000 – 58 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 7. května
  • Karlín, Praha
  • Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy
  • 45 000 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 7. května
  • Nové Město, Praha
  • 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o.
  • 27 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 7. května
  • Praha
  • CentralWork s.r.o.
  • 80 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 7. května
  • Šumperk
  • Nemocnice Šumperk a.s.
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. října
  • Pardubice
  • Teleperformance CZ, a.s.
  • 35 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
DKV EURO SERVICE s.r.o., EFIN spol. s r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Bison & Rose, s.r.o., Quinn Hotels Praha, a.s., PROROZVOZ s.r.o., EVROPA realitní kancelář, HUMANIC CZ spol. s r.o., Lagerris a.s., SUPER SPORT spol. s r.o., Barrandov Studio a.s., AVERS, spol. s r.o., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., OBI Česká republika s.r.o., Bageterie Boulevard, Ubbe s. r. o., TEDi obchodní s.r.o., Česká spořitelna, a.s., BEKR partners, s. r. o., JISTU recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., XXXLutz, Michal Trnka, Věra Pietrasová, Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Avardy s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Ivona Voláková, McDonald`s ČR spol. s r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., KLENOTA s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Mark2 Corporation Czech a.s., KOSMAS s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Globus ČR, v.o.s., HR Direct s.r.o., O2 Czech Republic a.s., the italians wine food a.s., Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy, VALHAM - maloobchod s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Pet Planet s.r.o., New River International s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., CARGO-HORTIM, spol. s r.o., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., COMPARTNER s.r.o., Starbucks, Engel & Völkers, Lidl Česká republika s.r.o., CCS Audit, s.r.o., Shoebox CZ s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., CentralWork s.r.o., ARIES, a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., AllTech s.r.o., LKQ CZ s.r.o., Pangolin Software s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 6 - Vokovice, Praha 7 - Holešovice, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Chodov, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 5 - Stodůlky, Praha 1 - Hradčany, Praha 3 - Žižkov, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Staré Město, Praha 9 - Prosek, Praha 1 - Malá Strana, Praha 6 - Řepy, Praha 5 - Smíchov, Praha 8 - Libeň, Praha 9 - Letňany, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Zbraslav

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

AJ audit den dění HR interní IT kancelář komunikace kontrolor konzultant marketing mezinárodní Most možnost nová odpovědnost Office plán plánování plnění pobočky práce prostředí reporting růst společnost společnosti spolupráce vzdělávání vzor zkušenosti znalost znalosti aplikace české dovednost finanční kolektiv kov myšlení náklad národní oblast oblasti oddělení PC PR právní problém prodej prodejní přátelské příjemné případ přístup report řešení řešení problémů schopnost stav systém systémy trh tvorba tým účetnictví zákazník země zkušenost značky

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena