- 26 600 – 30 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pozice Zástupce vedoucí call centra obnáší práci se svěřeným týmem v počtu max. 15 lidí. Úkolem je pomoci operátorům a operátorkám se správným vedením hovorů k požadované úspěšnosti. Pozice obnáší základní administrativu, alespoň základní znalost Excel, Outlook. Výhodou jsou pracovní zkušenosti přímo z call centra, zkušenosti z pozice obchodního zástupce nebo celkově obchodního prostředí. Naše call centra se nezaměřují na telefonický prodej, ale pouze na mezifiremní komunikaci.
Práce vhodná pro ZZ.
Zájemci se mohou hlásit osobně nebo telefonicky kdykoliv.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.