- Plný úvazek

Milá a velice úspěšná společnost, která se zabývá pronájmem stevební techniky, nářadí a stavebního vybavení hledá do svého týmu posilu na administrativní pozici FLEET ADMINISTRATORA.
Jaké úkoly na Vás čekají?
správa databáze strojů a zařízení
objednávání náhradních dílů
komunikace s dodavateli především v anglickém jazyce
řešení reklamací
a další administrativní úkoly
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
komunikativní znalost anglického jazyka
příjemnou a profesionální komunikaci
zákaznické zaměření
pečlivost a samostatnost
umění dotahovat věci do konce :-)
Co vám můžeme nabídnout?
bezva partu, férový a lidský přístup firmy
základní mzdu v rozmezí 33–34 tisíc + roční bonusy
širokou nabídku benefitů jako jsou stravenky 120 Kč, Cafeterie, dotovaná Multisport karta aj.
krásné, nové kanceláře dobře dostupné od metra B, Lužiny
pružnou a flexibilní pracovní dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?