- 28 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Krajská pobočka ÚP ČR v Ústí nad Labem – Oddělení projektů EU.
Hlavní náplň činnosti:
Pracovník spolupracuje na administrativním zajištění části klíčových aktivit projektu „Iniciativa podpory zaměstnanosti mládeže pro region NUTS 2 Severozápad v Ústeckém kraji“. Jde zejména o aktivity týkající se Zprostředkování zaměstnání, Výběru účastníků projektu, Rekvalifikací, Doprovodných opatření, Podporovaného zaměstnání, Stáží do zahraničí, Návratu do vzdělávání a Administrace projektu.
Pracovník:
" zpracovává dílčí podklady k pravidelným monitorovacím zprávám pro poskytovatele dotace.
" zajišťuje sběr a kontrolu finančních dat z jednotlivých kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR v Ústeckém kraji.
" provádí kopírování a skenování účetních dokladů a jejich kontrolu a kompletaci s bankovními výpisy.
" řadí doklady a následně tvoří soupisky účetních dokladů.
" zaznamenává do přehledové tabulky čerpání finančních prostředků jednotlivé uskutečněné platby dle příjemců dotace.
" podílí se na kontrole, tisku a zajištění podpisu dohod uzavíraných s příjemci dotace.
" zajišťuje evidenci oběhu dokumentů z kontaktních pracovišť.
" spolupracuje na zajišťování publicity projektu a s ohledem na přidělenou projektovou agendu poskytuje součinnost při kontrolách a monitoringu.
Kvalifikační a další požadavky:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis doplněný o strukturovaný životopis nejpozději do 7. 8. 2017 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?