
Advantage Consulting, s.r.o.
MANAŽER POBOČKY B2B - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY (50-60 000 Kč)
O nás
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
O nás
Chcete pracovat na pozici MANAŽER TÝMU PARTNERSKÉHO PRODEJE v Brně pro jednoho z největších dodavatelů papíru, kancelářských a školních potřeb a obalového materiálu v České republice? Máte praxi v oblasti obchodu a zkušenosti s vedením týmu pracovníků?
Pak hledáme právě Vás!!!
Hledáme zkušeného člověka na pozici:
MANAŽER B2B TÝMU - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY
Náplň práce:
* zkušenost s vedením lidí a obchodem (zákaznickým servisem) v rychloobrátce, zaměření není důležité (ideálně kancelářské potřeby nebo retail)
* starost o významné partnery společnosti
* koordinace týmů podřízených (cca 15 lidí)
* tvorba marketingových analýz a obchodních strategií
* kooperace při tvorbě produktového portfolia
* účast na marketingových akcích a veletrzích
* zapojení se do denních činností (vyřizování objednávek, příjem zboží, expedice a hlídání termínu odeslání)
* reporting vedení společnosti
Co od Vás očekáváme:
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti na obdobné pozici v podobném segmentu
* znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* dravost, stresu odolnost, komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout:
* zázemí stabilní společnosti
* 13. a 14. mzda
* zajímavé mzdové ohodnocení a bonusy
* možnost odborného a profesního rozvoje
* místo pracoviště: Brno Vídeňská
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí



