Obchodník/ -ce v oblasti financí a realit

Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Kontakt
Markéta Kloučková, zobrazit tel. číslo

O nás

Triangle Recruitment CZ s.r.o.

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.

Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!

O nás

Hledáme komunikativní, cílevědomé a spolehlivé kandidáty, kteří jsou připraveni tvrdě pracovat a díky tomu profesně růst a budovat svou kariéru v oblasti financí a realit.
Nabízíme Vám příležitost stát se součástí silné značky s pevným zázemím, kvalitním know-how a možností ovlivnit svůj pracovní i finanční růst.

Náplň práce:

  • Budování dlouhodobých vztahů s klienty založených na důvěře a partnerství.
  • Akvizice nových klientů v oblasti financí nebo realit.
  • Správa financí, investic, pojištění nebo nemovitostí – dle Vašeho zaměření.
  • Vybudování vlastního týmu při prokázání potenciálu.
  • Práce s flexibilní pracovní dobou a neomezeným výdělkem – vše závisí na Vaši píli.

Koho hledáme:

  • Komunikativní a empatickou osobnost, která umí naslouchat a budovat důvěru.
  • Cílevědomého člověka, který se nevzdává při prvním nezdaru.
  • Samostatného, poctivého a spolehlivého profesionála.
  • Týmového hráče, který se nebojí výzev a rád na sobě pracuje.
  • Uchazeče, kterým nevadí spolupráce formou živnostenského listu (IČO).
  • Kandidáty s praxí v bankovnictví, pojišťovnictví nebo realitním sektoru.
  • Výhodou je vlastnictví platné licence pro výkon činnosti v těchto oborech – pomůže to ve Vašem kariérním postupu a pozitivně ovlivní výši odměny.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí silné a stabilní české značky.
  • Profesionální zaškolení a podporu na každém kroku.
  • Skvělý tým lidí a vstřícného manažera.
  • Odměny bez finančního stropu.
  • Kariérní růst dle výsledků, ne podle sympatií.
  • Atraktivní benefity – zahraniční dovolené, teambuildingy, workshopy či golfové turnaje.
  • Smysluplnou práci, která lidem pomáhá naplňovat sny o bydlení i finanční jistotě.

Benefity

  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Triangle Recruitment CZ s.r.o.
U Tří lvů 256/5
370 01 České Budějovice

IČO: 28082508
Datová schránka: cd58ani
Další informace:
GPS: 48.971371,14.479318,
S-JTSK: -755517.62 -1166555.72, RUIAN: 23402032

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!