Prodavač/ka TETA drogerie - Bzenec - 30 hodin týdně

Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Základní
Vhodné také pro

O nás

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem máme 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Zastoupení máme i na Slovensku.

Hlavní odpovědností bude podílet se na hladkém chodu veškerých činností v rámci prodejny a tím zajišťovat spokojenost zákazníků.

Vaší náplní práce bude:

  • zajištění přípravy, doplňování zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží
  • vystavení a kontrola aktuálních cenovek u jednotlivých výrobků
  • vedení pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb, práce s ceninami
  • obsluha zákazníků na prodejně dle stanovených standardů společnosti a uzavírání prodejních transakcí
  • vyřizování dotazů a případných reklamací
  • kontrola expirací, skladování a dohlížení na zboží a čistotu prodejny
  • spoluúčast na inventurách zboží

  • otevírací doba prodejny: Po-Pá: 8:00-19:00, So-Ne: 8:00-18:00

Co od Vás očekáváme:

  • slušné a příjemné vystupování
  • spolehlivost a zodpovědnost, schopnost plnit zadané úkoly
  • dobré komunikační dovednosti
  • praxe v obchodě výhodou, nikoliv podmínkou, kladný vztah k prodeji
  • flexibilitu
  • trestní bezúhonnost
  • znalost práce na PC
  • fyzickou zdatnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci na hlavní pracovní poměr jako zástup za MD/RD
  • práce na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
  • nástup možný ihned
  • motivační finanční ohodnocení
  • 5 dní placeného volna navíc
  • příspěvek na stravu až 2 500 Kč/měsíčně
  • slevy na nákup v TETA drogerii
  • zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinu
  • dárkové poukazy a zaměstnanecké slevy u našich partnerů
  • stabilní zázemí silné a prosperující společnosti
  • možnost kariérního růstu a propracované zaškolení

Těšíme se na Vás životopis!

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Sídlo firmy

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice

IČO: 26148579
Datová schránka: 9mj5rt3
Další informace:
GPS: 50.118862,14.660516,
S-JTSK: -725379.36 -1041859.04, RUIAN: 26423430

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.