- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s elektroinstalacemi a baví Vás práce, která není každý den stejná? Umíte si zorganizovat tým, pohlídat kvalitu a domluvit se s dodavateli? Pak by se Vám u nás mohlo líbit.
Zašlete Váš profil na pozici:
TECHNICKÝ MANAŽER PRO ELEKTRO (50 - 60.000 KČ)
* Organizace a vedení elektroinstalačních činností na stavbách
* Plánování postupu realizace a kontrola jejího průběhu v jednotlivých fázích
* Aktivní komunikace s investory, dodavateli a členy montážního týmu
* Dohled nad kvalitou prováděných prací a zajištění dodržení stanovených termínů
* Příprava technické dokumentace a zajištění potřebné administrativy spojené s projekty
* Vzdělání v oboru elektro – výuční list, případně SŠ/VŠ technického směru
* Platné osvědčení o odborné způsobilosti dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.
* Praktické zkušenosti s elektroinstalacemi na stavbách – ideálně v bytové nebo komerční výstavbě
* Schopnost samostatně organizovat práci a vést menší tým techniků
* Technické myšlení a dobré organizační dovednosti při řešení provozních úkolů
* Aktivní řidičský průkaz skupiny B
* Zázemí stabilní a moderní společnosti s neformální a přátelskou atmosférou
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost využití firemního vozidla i pro soukromé účely
* Notebook, telefon a další potřebné vybavení samozřejmostí
* Širokou škálu zaměstnaneckých výhod – od extra dnů dovolené, přes vzdělávací kurzy až po pravidelné týmové akce
* Místo výkonu práce: Plzeň

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.