Administrativní podpora - vhodné i bez praxe, práce z domova až 90 % času!

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Hledáme pro našeho klienta, inovativní nebankovní společnost s vizí měnit finanční služby, administrativní pomoc pro klíčové právní a back-office procesy. Vyznáte se v administrativě a zajímají Vás i legislativní záležitosti? Přidejte se k týmu, kde Vaše práce má skutečný význam.

náplň práce

  • zpracovávat výzvy a komunikaci s Finančním arbitrem
  • vyřizovat korespondenci s Policií ČR a dalšími úřady
  • připravovat dokumentaci k právním sporům společnosti
  • spravovat datovou schránku a veškerou došlou poštu
  • skenovat, evidovat a archivovat důležité dokumenty
  • administrativně podporovat právní a další oddělení
  • revidovat dokumentaci dle aktuální legislativy
  • ověřovat a zpracovávat klientské dokumenty

co vám nabídneme

  • možnost využívat 90% home office
  • měsíční bonusy
  • 25 dní dovolené
  • 2 sick days
  • vzdělávací programy
  • jazykové kurzy
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • benefitní karta Edenred
  • osobní ohodnocení
  • teambuildingy

co od vás očekáváme

  • zkušenost na obdobné pozici
  • zkouška od ČNB výhodou
  • min. SŠ s maturitou
  • pečlivost a samostatnost při práci s dokumenty

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!