- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenost s řízením kvality ve výrobní společnosti? Baví Vás propojovat týmy a chcete se podílet na zavádění nových projektů? Rádi se přesunete do menšího a klidnějšího výrobního prostředí? ANO? Tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Stabilní a zavedená společnost právě hledá kolegu/kolegyni na pozici: MANAŽER KVALITY DO MALÉ VÝROBY (50-60.000 KČ)
* Vedení malého týmu (do 10 lidí)
* Zodpovědnost za oddělení kvality, tým a jejich rozvoj
* Monitorování a hodnocení výsledků kvality
* Spolupráce s ostatními odděleními a výrobou
* Komunikace se zákazníky a dodavateli
* Reporting
* SŠ/VŠ nejlépe technického směru
* Min. 1 rok praxe na obdobné pozici
* Znalost nástrojů kvality
* Anglický jazyk = komunikační úroveň
* Praxe z automotive - výhodou
* Komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost homeoffice po zaučení
* Prémie dle výsledků
* Odměny + bonusy
* Stravenkový paušál
* Služební notebook + telefon
* Práce je vhodná pro muže i ženy
* Místo výkonu: Olomouc

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.