- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte obchodního ducha a zkušenosti s B2B prodejem? Baví vás hledání nových obchodních příležitostí? Chcete být součástí globální značky? Tak to jste náš člověk!
Mezinárodní společnost a evropský leader hledá:
OBCHODNÍ MANAŽER - B2B (50-60.000 KČ)
* Rozvoj obchodních příležitostí pro předního poskytovatele outsourcingu podnikových procesů (BPO).
* Aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních klientů prostřednictvím různých platforem.
* Koordinace firemní komunikace a marketingových strategií pro B2B.
* Navazování kontaktů a budování spolupráce s novými partnery
* Skvělé komunikační schopnosti
* Praxi v B2B prodeji, ideálně se zkušeností v akvizici nebo v oblasti Business Process Outsourcing.
* Schopnost samostatně pracovat, sledovat výsledky a pravidelně reportovat.
* Odolnost vůči stresu
* Výbornou znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B2)
* Znalost němčiny na komunikativní úrovni je velkou výhodou, ale není podmínkou.
* 5 týdnů dovolené.
* Roční odměna až ve výši jednoho měsíčního platu.
* Flexibilní pracovní doba
* Home office
* Příspěvek na penzijní spoření nebo volnočasové aktivity s možností kombinace.
* Po 5 letech ve společnosti získáte každoročně další placené volno.
* Stravenky v hodnotě 140 Kč na každý pracovní den.
* Možnost jazykových kurzů a odborných školení pro další profesní růst.
* Místo výkonu práce: Rokycany
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?